Dieta Odchudzaj膮ca

Dieta pude艂kowa
Odchudzaj膮ca

Wiele os贸b rozpoczyna swoj膮 przygod臋 z cateringiem dietetycznym ze wzgl臋du na ch臋膰 redukcji masy cia艂a. Dieta odchudzaj膮ca b臋dzie dobrym rozwi膮zaniem dla ka偶dego, komu zale偶y na zdrowym kszta艂towaniu nawyk贸w 偶ywieniowych oraz na efektywnym osi膮ganiu celu, jakim jest redukcja masy cia艂a. Ten wariant jest mo偶liwy do zam贸wienia w r贸偶nych opcjach kaloryczno艣ci, dlatego z 艂atwo艣ci膮 dobierzemy energetyczno艣膰 diety do w艂asnych potrzeb.

Dieta Odchudzaj膮ca - cateringi oferuj膮c臋 t臋 diet臋

Wybierz miasto, aby zobaczy膰 wszystkie cateringi
Wybierz miasto, aby zobaczy膰 wszystkie cateringi

Czym jest dieta Odchudzaj膮ca

Zalety diety odchudzaj膮cej z cateringu

Przede wszystkim korzystanie z cateringu dietetycznego na drodze odchudzania b臋dzie ogromnym u艂atwieniem! Nie b臋dziemy musieli liczy膰 samodzielnie spo偶ywanych kilokalorii, mo偶emy odpocz膮膰 od chodzenia po sklepach oraz od gotowania. Zaoszcz臋dzony czas warto przeznaczy膰 na dodatkow膮 aktywno艣膰 fizyczn膮, kt贸ra jeszcze lepiej pomo偶e nam w osi膮gni臋ciu redukcji masy cia艂a. Dieta pude艂kowa w tym wariancie obejmuje 4 do 5 posi艂k贸w, kt贸re nale偶y jada膰 w regularnych odst臋pach czasu. Nasze posi艂ki b臋d膮 skomponowane racjonalnie nie tylko pod k膮tem odpowiedniej liczby kilokalorii, ale r贸wnie偶 z zachowan膮 proporcj膮 bia艂ka, t艂uszczu i w臋glowodan贸w. Dietetycy planuj膮cy ten wariant dbaj膮 o to, aby potrawy by艂y bogate w b艂onnik pokarmowy, poniewa偶 dzi臋ki temu 艂atwiej nam b臋dzie zapanowa膰 nad apetytem. Do bogatob艂onnikowych produkt贸w zaliczamy warzywa, owoce, pe艂noziarniste produkty zbo偶owe, orzechy oraz nasiona. Pomys艂y na posi艂ki s膮 zazwyczaj inspirowane sezonowymi warzywami i owocami, dlatego w czasie lata znajdziemy w swoich pude艂kach truskawki, bor贸wki, szparagi, sa艂aty i inne ulubione przysmaki. Z kolei w czasie jesieni i zimy przyjdzie pora na ciekawe i smaczne dania z dyni膮, grzybami, cytrusami i awokado.

Efekty diety odchudzaj膮cej

Na pocz膮tku przygody z odchudzaniem wiele os贸b pragnie uzyska膰 odpowied藕 na pytanie 鈥 jak szybko zredukuj臋 mas臋 cia艂a? Niestety nie jest to mo偶liwe, aby efekty traktowa膰 og贸lnikowo, poniewa偶 zale偶膮 one od bardzo wielu czynnik贸w. Istnieje przekonanie, 偶e przy deficycie kalorycznym obejmuj膮cym 500 kcal dziennie, uda si臋 nam schudn膮膰 1 kg ka偶dego tygodnia. Ka偶dy, kto ufa tej teorii ma spore ryzyko rozczarowania si臋鈥 poniewa偶 ta hipoteza nie ma potwierdzenia naukowego i w wielu przypadkach si臋 nie sprawdzi. Element贸w warunkuj膮cych tempo redukcji masy cia艂a jest wiele. Jednym z nich jest aktualna waga, poniewa偶 osoby z zaawansowan膮 oty艂o艣ci膮 s膮 w stanie osi膮gn膮膰 bardziej spektakularne rezultaty w kr贸tkim czasie, ni偶 te, kt贸re s膮 bliskie prawid艂owemu BMI. Co wi臋cej, nasze post臋py zale偶膮 r贸wnie偶 od poziomu aktywno艣ci fizycznej i od tego ile wynosi nasz odsetek tkanki t艂uszczowej. Je艣li staramy si臋 regularnie trenowa膰 i nie unikamy d艂u偶szych spacer贸w, to z pewno艣ci膮 艂atwiej nam b臋dzie zrealizowa膰 cel w szybszym czasie. Przed przyst膮pieniem do diety odchudzaj膮cej dobrze jest si臋 uzbroi膰 w cierpliwo艣膰 i zdawa膰 sobie spraw臋 z tego, 偶e redukcja naszej masy cia艂a mo偶e nie przebiega膰 jednostajnie. Czasami jeste艣my zmuszeni do przej艣cia przez tzw. Faz臋 plateau, kt贸r膮 zauwa偶a si臋 po oko艂o 6-8 miesi膮cach od rozpocz臋cia procesu odchudzania. Taki okres jest spowodowany tym, 偶e nasz organizm przystosowa艂 si臋 do deficytu kalorycznego oraz nasze zapotrzebowanie energetyczne jest nieco ni偶sze ni偶 na pocz膮tku redukcji.

Jak stosowa膰 t臋 diet臋?

Je艣li zale偶y nam na efektach w redukcji masy cia艂a, to dieta odchudzaj膮ca z cateringu dietetycznego nam pomo偶e, je艣li鈥 b臋dziemy konsekwentni w jej stosowaniu! Niekt贸rzy dodatkowo podjadaj膮 przek膮ski, kt贸re wydaj膮 si臋 by膰 niskokaloryczne, ale je艣li b臋dziemy si臋ga膰 po nie wielokrotnie w ci膮gu dnia, to mog膮 by膰 one du偶膮 przeszkod膮. Pomijanie posi艂ku z diety pude艂kowej i zamienianie go na samodzielnie przygotowanie danie r贸wnie偶 mo偶e by膰 z艂udne. Je艣li nie mamy pewno艣ci co do kaloryczno艣ci nowej potrawy, to czasem nietrudno jest o osi膮gni臋cie nadwy偶ki kalorycznej. Dobrze jest tak偶e unika膰 picia alkoholu, poniewa偶 b臋d膮 to nie tylko dodatkowe kilokalorie, ale tak偶e w stanie nietrze藕wo艣ci b臋dziemy mieli s艂absz膮 siln膮 wol臋, co mo偶e sprzyja膰 podjadaniu wysokokalorycznych przek膮sek. Wypijanie odpowiedniej ilo艣ci wody ka偶dego dnia (kobiety min. 2 l, m臋偶czy藕ni min. 2,5 l) tak偶e jest niezb臋dnym elementem zdrowego stylu 偶ycia. Utrzymywanie tego nawyku przy wariancie diety odchudzaj膮cym jest szczeg贸lnie wa偶ne, poniewa偶 ze wzgl臋du na wysok膮 zawarto艣膰 b艂onnika pokarmowego w posi艂kach, odwodnienie b臋dzie sprzyja艂o zaparciom i b贸lom brzucha. Dbajmy r贸wnie偶 o to, co jadamy w dni bez cateringu dietetycznego. Je艣li mamy w planach wyjazd, imprez臋 lub wa偶ne spotkanie, to nie zapominajmy o tym jak powinny wygl膮da膰 nasze posi艂ki. Dzi臋ki diecie pude艂kowej nauczymy si臋 tego, jakie proporcje powinny by膰 na naszym talerzu i warto si臋 tego uczy膰 oraz czerpa膰 inspiracje.

Czy odpowiada Ci dieta Odchudzaj膮ca?

Wybierz, por贸wnaj i zam贸w online w najlepszym cateringu dietetycznym z Dietly

Posi艂ek