Dieta pude艂kowa - Odchudzaj膮ca

Nadprogramowe kilogramy sp臋dzaj膮 Ci sen z powiek? Dieta odchudzaj膮ca to rozwi膮zanie twoich problem贸w! Zesp贸艂 dietetyk贸w i specjalist贸w od 偶ywienia skomponowa艂 idealnie zbilansowany jad艂ospis dla os贸b, kt贸re chc膮 zredukowa膰 wag臋, poprawi膰 zdrowie, i poczu膰 si臋 lepiej we w艂asnym ciele. Dieta odchudzaj膮ca ma na celu pozby膰 si臋 nadmiaru tkanki t艂uszczowej, usprawni膰 metabolizm i zniwelowa膰 symptomy oty艂o艣ci. Aby osi膮gn膮膰 zabierzony efekt, w spos贸b rozs膮dny i zr贸wnowa偶nony, nale偶y w pierwszej kolejno艣ci obliczy膰 swoje zapotrzebowanie energetyczne. W nast臋pnym kroku mo偶na wybra膰 wariant diety odchudzaj膮cej z zapotrzebowaniem odrobin臋 mniejszym ni偶 podstawowe, aby ilo艣膰 kalorii spo偶ywanych w ci膮gu dnia by艂a mniejsza ni偶 wydatek energetyczny organizmu. Diety odchudzaj膮ce charakteryzuj膮 si臋 nisk膮 kaloryczno艣ci膮, aczkolwiek s膮 bardzo zr贸偶nicowane i energetyczne, aby zapewni膰 organizmowi wszystkie niezb臋dne witaminy, i sk艂adniki od偶ywcze, niezb臋dne do prawid艂owego funkcjonowania. Dieta odchudzaj膮ca sk艂ada si臋 z 5 ma艂ych posi艂k贸w, kt贸re powinny by膰 spo偶ywane co 3-4 godziny, aby pobudzi膰 metabolizm do dzia艂ania. Wiele os贸b wraz z nadej艣ciem wiosny zaczyna wybiega膰 my艣lami w przysz艂o艣膰, a konkretnie do lata. Upalne dni to doskona艂a okazja, aby za艂o偶y膰 szorty, topy bez r臋kaw贸w, czy zwiewne sp贸dniczki. Za艣 na pla偶y koniecznie trzeba zaprezentowa膰 si臋 w stroju k膮pielowym. T臋 wizj臋 cz臋sto przy膰miewa nadmiar kilogram贸w 鈥 niezbyt mi艂a pami膮tka po zimie. Jednak nadwaga utrudnia 偶ycie nie tylko latem, ale i o ka偶dej porze roku. Jak si臋 pozby膰 zb臋dnej oponki? Postaw sobie cel 鈥 to najwa偶niejsze na pocz膮tek. Kiedy wiadomo, co chcemy osi膮gn膮膰, wtedy 艂atwiej przezwyci臋偶a膰 pokusy i skupi膰 si臋 na w艂a艣ciwych dzia艂aniach. Cel powinien by膰 prosty, mierzalny i realny do osi膮gni臋cia. To znaczy, 偶e zamiast walczy膰 o utrat臋 10 kilogram贸w w miesi膮c, lepiej skupi膰 si臋 na utracie 4 kg w tym samym czasie. Dieta odchudzaj膮ca skomponowana przez wykwalifikowanego specjalist臋 pomo偶e rozwia膰 w膮tpliwo艣ci, zmieni膰 z艂e nawyki 偶ywieniowe na lepsze i osi膮gn膮膰 wymarzony cel. Ponadto dostosuje diet臋 do naszych indywidualnych potrzeb, 偶eby odchudzanie z czasu pe艂nego wyrzecze艅 zmieni膰 w fascynuj膮c膮 przygod臋. Istnieje wiele diet odchudzaj膮cych. Nie ka偶da jednak jest zdrowa i skuteczna. Przyjmuje si臋, 偶e utrata masy cia艂a na zbilansowanej, zdrowej diecie odchudzaj膮cej powinna wynosi膰 0,5鈥1 kg/tydzie艅. Efekty zdrowego odchudzania na pewno b臋d膮 trwalsze ni偶 po niedoborowej diecie trwaj膮cej 2 tygodnie. Opr贸cz mniejszego wyniku na wadze 艂azienkowej, zyska膰 mo偶na lepsze samopoczucie oraz zdrowe nawyki 偶ywieniowe. Popraw臋 stanu zdrowia b臋dzie mo偶na dostrzec te偶 w wynikach bada艅: zmniejszy si臋 st臋偶enie tr贸jgliceryd贸w we krwi, cholesterolu LDL. Poprawie ulegnie te偶 tolerancja glukozy. Zwi臋kszenie ilo艣ci warzyw i owoc贸w w diecie poprawi prac臋 jelit oraz dostarczy du偶ej ilo艣ci witamin.