Dieta Domowa

Dieta pude艂kowa
Domowa

Dieta domowa to wariant, kt贸ry 艂膮czy tradycyjne i znane wszystkim potrawy z r贸偶norodno艣ci膮. Wszyscy, kt贸rzy t臋skni膮 za nale艣nikami, domowymi w臋dlinami, ciastem czekoladowym, czy nawet za sa艂atk膮 gyros, b臋d膮 z pewno艣ci膮 zadowoleni w艂a艣nie z diety domowej. Dania w niej zawarte s膮 znane i lubiane, dlatego 艣mia艂o mo偶emy j膮 wypr贸bowa膰 ca艂膮 rodzin膮 鈥 zar贸wno dzieci, doro艣li, jak i osoby starsze, kt贸re ceni膮 tradycj臋 na talerzu, znajd膮 w niej co艣 dla siebie.

Dieta Domowa - cateringi oferuj膮c臋 t臋 diet臋

Wybierz miasto, aby zobaczy膰 wszystkie cateringi
Wybierz miasto, aby zobaczy膰 wszystkie cateringi

Czym jest dieta Domowa

Dla kogo jest polecana?

Dieta domowa obejmuje 3 posi艂ki: 艣niadanie, obiad, kolacj臋 i jest dost臋pna w trzech wariantach kalorycznych (1000 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal). Mo偶e by膰 jednak stosowana przez osoby jadaj膮ce 3 razy dziennie oraz przez tych, kt贸rzy wol膮 si臋ga膰 po posi艂ek4 lub 5 razy dziennie i maj膮 wy偶sze zapotrzebowanie kaloryczne. Jak to mo偶liwe? Je艣li w ci膮gu dnia jadamy wi臋cej ni偶 3 posi艂ki, to mo偶emy doda膰 do naszej diety 1-2 przek膮ski, kt贸re b臋d膮 szybkie w przygotowaniu i b臋d膮 pe艂ni艂y rol臋 II 艣niadania albo podwieczorku. Wystarczy, 偶e si臋gniemy przyk艂adowo po 1 owoc, gar艣膰 orzech贸w i jogurt 鈥 taka kompozycja z powodzeniem zaspokoi nasz g艂贸d mi臋dzy 艣niadaniem i obiadem lub przed kolacj膮, a nie b臋dzie wymaga艂a 偶adnego przygotowania. Dieta domowa mo偶e by膰 doskona艂ym rozwi膮zaniem dla os贸b, kt贸re chc膮 unikn膮膰 wielokrotnego chodzenia do sklepu i wielogodzinnego gotowania. Je艣li jadamy wi臋cej ni偶 3 posi艂ki, kt贸re oferuje nam dieta domowa, to wystarczy, 偶e raz w tygodniu zakupimy przyk艂adowo: 7 sztuk owoc贸w (np. jab艂ka, gruszki, banana), paczk臋 orzech贸w i 7 opakowa艅 jogurt贸w, czy serk贸w wiejskich. Takie zakupy nam wystarcz膮, aby przez ca艂y tydzie艅 komponowa膰 szybkie w przygotowaniu drugie 艣niadanie. Jednocze艣nie dzi臋ki temu, 偶e posi艂ki z diety domowej s膮 ka偶dego dnia inne, na pewno nie znudzimy si臋 naszym jad艂ospisem. Ten wariant mo偶e by膰 stosowany zar贸wno przez osoby, kt贸re chc膮 zredukowa膰 mas臋 cia艂a, utrzyma膰 aktualn膮 wag臋 lub przybra膰 kilka kilogram贸w. W pierwszej kolejno艣ci powinni艣my sprawdzi膰 swoje zapotrzebowanie, kt贸re mo偶na policzy膰 na naszym kalkulatorze znajduj膮cym si臋 na g艂贸wnej stronie Dietly.pl. Je艣li nasze zapotrzebowanie energetyczne wynosi pomi臋dzy 1500 a 2000 kcal, to mo偶emy zakupi膰 diet臋 1000 kcal lub 1500 kcal i doda膰 1-2 przek膮ski w ci膮gu dnia, kt贸re b臋d膮 szybkie w przygotowaniu (np. owoc + orzechy / pomidorki + serek wiejski z pestkami dyni). Je艣li potrzebujemy jada膰 wi臋cej ni偶 2000 kcal, to warto zam贸wi膰 diet臋 1500 kcal lub 2000 kcal i doda膰 do jad艂ospisu samodzielne II 艣niadanie i/lub podwieczorek, kt贸re w szybkim czasie przygotujemy.

Z czego sk艂ada si臋 dieta domowa?

Najwi臋kszymi zaletami tego wariantu jest jej smak, r贸偶norodno艣膰, uniwersalno艣膰, niska cena i atrakcyjny wygl膮d posi艂k贸w. Dieta domowa ka偶dego dnia dostarczy nam dania zbilansowane pod k膮tem zawarto艣ci bia艂ka, t艂uszczu oraz w臋glowodan贸w. Co wi臋cej, sk艂ada si臋 z potraw obfituj膮cych warzywa (np. sur贸wki, sosy warzywne, zupy) oraz owoce, dzi臋ki czemu stosuj膮c j膮 zapewnimy sobie wysok膮 poda偶 b艂onnika pokarmowego, witamin i antyoksydant贸w. Poda daniami wytrawnymi znajdziemy w menu diety domowej r贸wnie偶 s艂odkie propozycje, takie jak ciasta i nale艣niki, dzi臋ki czemu nawet osoby uwielbiaj膮ce s艂odycze znajd膮 co艣 dla siebie. Ten wariant stworzony jest z my艣l膮 o tym, aby艣my mogli w wygodny spos贸b zapewni膰 sobie ka偶dego dnia znane nam i smaczne posi艂ki oraz unika膰 cz臋stego wychodzenia na zakupy.

Czy odpowiada Ci dieta Domowa?

Wybierz, por贸wnaj i zam贸w online w najlepszym cateringu dietetycznym z Dietly

Posi艂ek