Przedstawiona poniżej Polityka Prywatności jest realizacją obowiązku informacyjnego względem każdej osoby odwiedzającej naszą internetową platformę handlową znajdującą się pod adresem https://dietly.pl, pobierającą i instalującą Aplikację Dietly oraz korzystającą z kont Spółki Masterlife Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na Portalach Społecznościowych, zwanej dalej Spółką i ma na celu przekazanie informacji o danych osobowych, jakie w związku z tym zbieramy, w jaki sposób, w jakim celu oraz jakie uprawnienia w związku z tym przysługują.
Spółka nie wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych, ale jeśli tylko wskazane w niniejszej Polityce informacje nie okażą się wystarczające albo pojawią się wątpliwości czy pytania co do zakresu i celu przetwarzania danych osobowych, oraz praw, które w związku z tym przysługują, chętnie odpowiemy pod adresem e-mail: [email protected]. Kontakt z Administratorem jest również możliwy na adres siedziby Administratora tj. Masterlife Solutions Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Chłodna 51 , 00-867 Warszawa lub na adres biura Spółki w Gdańsku przy ul. Dmowskiego 12. W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości, jesteśmy również do dyspozycji pod adresem [email protected] lub pod numerem telefonu +48 22 230 2089 w dni robocze w godzinach od 8.00 do godz.16.00.
W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Platformy, w tym Aplikacji Dietly, Administrator zbiera dane osobowe w zakresie niezbędnym do świadczenia oferowanych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika.
Poniżej zostały opisane rodzaje przetwarzanych danych, zasady oraz cele ich przetwarzania podczas korzystania przez Użytkownika z Platformy oraz Portali Społecznościowych.
Dane osobowe wszystkich osób odwiedzających lub korzystających z Platformy oraz Portali Społecznościowych (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies lub innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora:
Niektóre dane osób odwiedzających lub korzystających z Platformy i ich aktywność są również rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Administrator zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy pomocy czatu na żywo z wykorzystaniem elektronicznych formularzy kontaktowych za pomocą wtyczki Intercom. Przez wtyczkę Intercom należy rozumieć narzędzie umożliwiające nawiązanie połączenia bez używania sieci telefonicznej.
Dane Użytkowników korzystających z tej formy komunikacji mogą być przetwarzane w celu:
W związku ze skorzystaniem przez Użytkownika z usługi Intercom w formie czatu Administrator przetwarza następujące dane:
Podanie danych jest dobrowolne, choć w zależności od tematu rozmowy i oczekiwanej pomocy od Administratora konieczne będzie podanie dodatkowych danych, bez podania których prowadzenie dalszej komunikacji i udzielenie odpowiedzi nie będzie możliwe. Prowadzenie komunikacji za pośrednictwem czatu odbywa się przy pomocy narzędzia administratora serwisu www.intercom.com. Skorzystanie przez Użytkownika z głosowej usługi TeleCube skutkować będzie automatycznym jej nagraniem, a następnie usunięciem po upływie 1 miesiąca. Prowadzenie komunikacji głosowej odbywa się przy pomocy narzędzia administratora serwisu https://telecube.pl
W przypadku wypełniania przez Użytkowników danych w formularzach dostępnych na Platformie, podanie niektórych danych jest konieczne do zrealizowania przez nas usługi oferowanej za jego pomocą, jednak niektóre dane nie są wymagane, a ich podanie jest wyłącznie zależne od dobrowolnej zgody Użytkownika. Skorzystanie z oferowanych na Platformie formularzy, w tym np. konfiguratora diety wiąże się z udostępnieniem danych tj. płeć, waga, wzrost, aktywność fizyczna czy preferencje żywieniowe. Celem przetwarzania tych danych jest wyłącznie ułatwienie Użytkownikom dokonanie wyboru prezentowanych na Platformie ofert, a więc prawidłowe realizowanie oferowanych przez Administratora usług.Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Po zakończeniu wypełniania formularza, dane podane przez Użytkowników są usuwane i nie są przechowywane.
Administrator może również korzystać z formularzy w celu zbadania satysfakcji Użytkowników z oferowanych usług, zapraszając Użytkowników do wypełnienia ankiet w formie formularzy. Poznanie opinii Użytkowników pozwoli na ulepszenie usług świadczonych przez Administratora na Platformie Dietly czy w Aplikacji, ich jakości i funkcjonalności. W ramach ankiety mogą być zbierane następujące dane:
Skorzystanie przez Użytkowników z udziału w badaniu jest całkowicie dobrowolne i odbywa się wyłącznie za wyraźną zgodą Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Z uwagi na wykorzystanie danych do celów analitycznych z przeprowadzonych ankiet podstawą prawną ich przetwarzania jest również uzasadniony interes Administratora czyli (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
W celu złożenia Zamówienia poprzez Platformę, nawet gdy nie jest zakładane Konto Klienta niezbędne jest podanie danych osobowych obejmujących:
Dane Użytkowników składających Zamówienie na Platformie są przetwarzane w celu:
Po zakończeniu Zamówienia, na zasadach wskazanych w Regulaminie Platformy, Użytkownik może zamieścić opinię o zamówionych Produktach. Spółka przetwarza dane osobowe podane przez użytkownika w opinii. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usługi i w celu jej realizacji. Spółka przetwarza następujące dane osobowe w celach związanych z zamieszczeniem opinii dotyczących Zamówienia:
W celu jednorazowego lub wielokrotnego składania Zamówień Użytkownik może założyć Konto Klienta na Platformie. Utworzenie Konta odbywa się na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust.1 lit. a RODO) i w celu realizacji umowy o świadczenie usług. W związku z utworzeniem i obsługą Konta przez Spółkę przetwarzane są następujące dane osobowe:
W ramach programów lojalnościowych oferowanych przez Administratora lub Cateringi, prezentujące swoją ofertę na Platformie, Administrator przetwarza następujące dane osobowe Użytkowników.
Udział w programach lojalnościowych odbywa się na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust.1 lit. a RODO) w celu oferowania okresowych upustów, rabatów lub innych korzyści oferowanych w danym programie lojalnościowym.
W celu skontaktowania się z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem podanego na Platformie kontaktu mailowego, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym rozpatrzenia skargi czy reklamacji niezbędne będzie podanie następujących danych:
Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
Dane Użytkowników kontaktujących się z Działem Obsługi Klienta przetwarzane są w celu:
W celu promocji i reklamy usług świadczonych na Platformie, w Aplikacji lub innych usług oferowanych przez Administratora, Administrator może organizować konkursy, którego zasady organizacji, udziału oraz przyznania nagród regulowane są zawsze odrębnymi regulaminami. Przystąpienie do konkursu jest dobrowolne. Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału organizowanym konkursie. Po akceptacji regulaminu przez Użytkownika podane przez niego dane przetwarzane są w następujących celach:
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań marketingowych, polegających na kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach (w tym ofertach spersonalizowanych), które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe (usługa newslettera). Tego rodzaju komunikaty obejmują aktualności, zniżki, dostęp i informacje na temat programów lojalnościowych na Platformie lub na stronach naszych partnerów biznesowych. W ramach podejmowanych działań marketingowych Administrator może przetwarzać następujące dane Użytkowników:
Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach i w oparciu o podane niżej podstawy prawne:
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby zapisać się na Newsletter. W przypadku realizowania działań marketingowych przez partnerów biznesowych Administratora polegających na kierowaniu e-mailowych powiadomień do Użytkownika o interesujących ofertach lub treściach (w tym ofertach spersonalizowanych), które w niektórych przypadkach zawierać będą informacje handlowe (usługa newslettera), konieczna jest wyraźna i odrębna zgoda Użytkownika na przesyłanie takich treści wobec takiego partnera biznesowego. Wyrażona przez Użytkownika zgoda jest dobrowolna i niezależna od zgody udzielonej Administratorowi.
Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (np. Facebook, YouTube, Instagram). Udostępnione przez Użytkowników dane odwiedzających profile Administratora np. dane ujawnione na profilu Uzytkownika, komentarze, polubienia czy inne treści mogą być przetwarzane przez Administratora w następujących celach:
Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby w pełni korzystać z funkcjonalności naszych profili w mediach społecznościowych.
Pliki cookies - to inaczej pewne dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników odwiedzających internetową platformę handlową www.dietly.pl czy zintegrowaną z nią Aplikację Dietly. Pliki te z jednej strony pozwalają korzystać ze wszystkich funkcjonalności na Platformie czy w Aplikacji, z drugiej zaś służą do utrzymania sesji po zalogowaniu się na stronę, optymalizacji i dostosowania strony do potrzeb Użytkowników, tworzenia statystyk oglądalności Platformy czy personalizacji przekazów marketingowych.
Co do zasady pliki „cookies” nie stanowią danych osobowych. Jednak pewne informacje przechowywane w plikach „cookies” (np. co do preferencji), zwłaszcza w połączeniu z innymi informacjami o Użytkowniku stron internetowych, mogą być traktowane jako dane osobowe. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być przetwarzane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz Użytkownika, opisanych powyżej.
Administrator wykorzystuje tzw. cookie serwisowe przede wszystkim w celu dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną oraz poprawy jakości tych usług. W związku z tym Administrator oraz inne podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne i statystyczne korzystają z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Pliki wykorzystywane do tego celu obejmują:
“ Plugin” inaczej wtyczka, to dodatkowy moduł wgrany do oprogramowania, który rozszerza możliwości oprogramowania o dodatkowe funkcjonalności lub dane.
Na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (tzn. dotyczącego analizy, optymalizacji i ekonomiczności Platformy) Administrator oraz podmioty trzecie, z usług których korzysta Administrator, lub z którymi współpracuje, stosują różne rozwiązania i narzędzia. Poniżej znajdują się podstawowe informacje na temat tych narzędzi, natomiast szczegółowe informacje o stosowanych narzędziach przez poszczególne podmioty trzecie można znaleźć w polityce prywatności danego podmiotu.
To narzędzie, które identyfikuje urządzenie Użytkownika, oraz samego Użytkownika odwiedzającego Platformę. Narzędzie nadaje takiemu Użytkownikowi unikalny identyfikator pliku cookie i w ten sposób obserwuje interakcje Użytkownika z treściami zamieszczonymi na Platformie. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://amplitude.com/privacy.
To narzędzie, dzięki któremu można sprawdzić, w jaki sposób Użytkownicy wchodzą w interakcje z treściami opublikowanymi na Platformie w tym, czy wchodzą w interakcje z tzw. wtyczkami społecznościowymi tam zamieszczonymi.Za pomocą widżetu „GetSiteControl” treści z naszych stron internetowych mogą być udostępniane w portalach społecznościowych Facebook Ireland Ltd., lub Facebook Inc., Google Inc., Twitter Inc., oraz LinkedIn Ireland Unlimited Company. Integracja plików cookie przechowywanych na końcowym urządzeniu Użytkownika z naszymi stronami internetowymi umożliwia nawiązanie połączenia z serwerami odpowiednich serwisów społecznościowych. Po kliknięciu danego przycisku adres IP jest przesyłany do odpowiedniego portalu społecznościowego. Jeśli Użytkownik jest zalogowany do swojego profilu w jednym z powyższych portali społecznościowych, podczas wizyty na naszych stronach internetowych operator tej sieci może zbierać i przechowywać dalsze dane o wizycie na naszych stronach internetowych. Jeżeli takie przypisywanie nie jest pożądane, zalecamy wylogowanie się z portali społecznościowych przed odwiedzeniem naszej strony internetowej. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://getsitecontrol.com/privacy/,
Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane w celu analizy sposobu korzystania z Platformy przez Użytkownika, do tworzenia statystyk i raportów dotyczących funkcjonowania Serwisu. Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji Użytkownika ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia identyfikacji. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners.
Google Tag Manager to narzędzie do zarządzania skryptami na stronie internetowej. Za jego pomocą można instalować na stronie internetowej różne typy skryptów. Dotyczy to m.in. skryptów związanych ze zgodami udzielonymi przez Użytkownika, skryptów śledzących zachowanie Użytkownika przez narzędzia analityczne takie jak Google Analytics, czy śledzenia konwersji z systemów reklamowych takich jak Google Ads. W związku z wykorzystaniem narzędzia, Google zbiera zagregowane dane dotyczące uruchamiania tych skryptów, bez możliwości identyfikacji konkretnego Użytkownika. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://www.google.com/analytics/terms/tag-manager/.
Google Ads to narzędzie, które umożliwia mierzenie skuteczności kampanii reklamowych realizowanych przez Administratora, pozwalając na analitykę takich danych jak np. słowa kluczowe czy liczba unikalnych użytkowników. Platforma Google Ads pozwala też na wyświetlanie naszych reklam osobom, które w przeszłości odwiedziły Platformę Dietly. Informacje na temat przetwarzania danych przez Google w zakresie powyższej usługi dostępne są pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl.
HotJar to narzędzie pozwalające Administratorowi na prowadzenie analiz aktywności Użytkowników na Platformie np. poprzez ankiety czy badania satysfakcji oraz poprzez anonimowe gromadzenie informacji o kliknięciach na poszczególne miejsca na Platformie. Narzędzie nie pozwala na identyfikację Użytkownika. Szczegółowe informacje na temat danych zbieranych za pośrednictwem HotJar oraz sposobu dezaktywacji monitorowania Użytkownika dostępne są pod linkiem: https://www.hotjar.com/privacy.
Przy pomocy tego narzędzia możliwa jest obsługa systemu czatu w czasie rzeczywistym. Służy do śledzenia sesji przesyłania wiadomości oraz umożliwia zapisanie anonimowych informacji o Użytkownikach. Ten plik cookie jest ustawiany przez usługę HotJar. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zapoznać się z polityką prywatności dostępną pod adresem: https://www.intercom.com/legal/privacy.
Również to narzędzie jest ustawione przez usługę HotJar w celu śledzenia Użytkowników i gromadzenia informacji o sposobach korzystania przez nich z Serwisu. Za pomocą tego narzędzia gromadzone są przede wszystkim informacje o unikalnym identyfikatorze sesji, liczbie Użytkowników odwiedzających Platformę, źródle ruchu Użytkowników odwiedzających Platformę oraz o odwiedzanych stronach. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zapoznać się z polityką prywatności dostępną pod adresem: https://mixpanel.com/legal/privacy-policy.
Piksele Facebooka to narzędzie umożliwiające mierzenie efektywności kampanii reklamowych realizowanych przez Administratora w portalu Facebook. Narzędzie pozwala na zaawansowaną analitykę danych w celu optymalizacji działań Administratora także z wykorzystaniem innych narzędzi oferowanych przez Facebook. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych przez Facebook można znaleźć pod tym linkiem: https://pl-pl.facebook.com/help/443357099140264?helpref=about_content.
To narzędzie, za pomocą którego można tworzyć interaktywne ankiety, formularze, kwestionariusze czy quizy. Dzięki niemu możliwe jest również zapisywanie się na webinary organizowane przez Administratora czy udział w ankietach badających satysfakcję klientów z oferowanych usług przez Administratora. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zapoznać się z polityką prywatności dostępną pod adresem: https://help.typeform.com/hc/en-us/articles/360029581691-What-happens-to-my-data.
Co do zasady z plików cookies korzystamy w oparciu o zgodę Użytkownika. Jednak należy pamiętać, że całkowita odmowa jej udzielenia bądź znaczne ograniczenie ich działania może spowodować, że Użytkownik nie będzie mógł korzystać z wszystkich funkcjonalności oferowanych na Platformie, w tym uniemożliwić prawidłowe świadczenie na rzecz Użytkownika usług drogą elektroniczną.
Sesyjne pliki cookies, które są niezbędne do korzystania ze strony internetowej, są automatycznie instalowane w urządzeniu Użytkownika. Ich stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści) – Użytkownik nie ma możliwości zrezygnowania z tych plików cookies, jeśli chce korzystać z Serwisu.
Analityczne i marketingowe pliki cookies nie są automatycznie instalowane przez Administratora, a Użytkownik może udzielić Administratorowi zezwolenia na instalację analitycznych i marketingowych plików cookies poprzez wyrażenie zgody przy wejściu na stronę internetową lub wybierając w stopce strony https://dietly.pl/ opcję „Zarządzaj cookies”. Użytkownik może wyrazić zgodę na instalację analitycznych i marketingowych plików cookies poprzez kliknięcie przycisku „Akceptuję” na banerze pojawiającym się po wejściu na stronę internetową. Wówczas Administrator będzie uprawniony do instalacji analitycznych i marketingowych plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki wykorzystywanej przez Użytkownika (w przypadku ustawień domyślnych instalowane są wszystkie pliki cookies).
Wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies możliwe jest za pośrednictwem ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższym linkiem: https://intercom.help/dielty/pl/articles/6006705-wycofanie-zgody-na-wykorzystanie-plikow-cookies
W przypadku braku wyrażenia zgody lub w razie wycofania zgody na dany rodzaj plików cookies (w przypadku braku akceptacji instalacji plików cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki) Administrator nie instaluje tego rodzaju plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Użytkownik może w każdej chwili zweryfikować status swoich aktualnych ustawień prywatności dla wykorzystywanej przeglądarki przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych pod poniższymi linkami:
Zwracamy uwagę, że strona internetowa www.dietly.pl może zawierać odnośniki do innych stron internetowych osób trzecich, zwłaszcza Cateringów. Podczas uzyskiwania dostępu do tego rodzaju stron internetowych należy pamiętać, że każda z takich stron internetowych stosuje własne pliki cookies i ma własne oświadczenie o prywatności, za które Administrator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności. Mimo że Administrator dokłada ogromnej troski w zakresie wyboru stron, do których podawane są odnośniki, zachęcamy do zapoznania się z zasadami, w jaki strony te będą postępować z Państwa danymi osobowymi.
Administrator udostępnia dane osobowe Użytkownika podane w formularzu Zamówienia Cateringowi Dietetycznemu, który został wybrany w celu jego realizacji za pośrednictwem Platformy. Użytkownik, dokonując wyboru oferty danego Cateringu Dietetycznego i składając Zamówienie, zawiera umowę z tym Cateringiem. Administratorem udostępnionych danych osobowych staje się również ten Catering. W związku z powyższym zaleca się zapoznanie się przez Użytkownika z polityką prywatności takiego Cateringu.
W związku z realizacją usług oferowanych na Platformie, w celu ich realizacji, ale także w celach analitycznych i marketingowych - dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom,w tym szczególności podmiotom współpracującym z Administratorem przy realizacji oferowanych Użytkownikom usług, w tym dostawcom usług IT, księgowym, prawnym, podmiotom współpracującym z Administratorem przy obsłudze zapytań kierowanych do Administratora za pośrednictwem Platformy oraz przy obsłudze zawartych umów z Użytkownikami, oraz agencjom marketingowym (w zakresie usług marketingowych).
W przypadku uzyskania zgody Użytkownika, jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom, do ich własnych celów, w tym celów marketingowych.
Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.
Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania Zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
Użytkownikowi przysługuje prawo:
W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można ją wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem, lub korzystając z funkcjonalności udostępnionych na Platformie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, aby dane osobowe przetwarzane były przez niego w sposób bezpieczny i zapewniający dostęp do danych jedynie osobom upoważnionym i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych współpracowników.
Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. W przypadku aktualizacji Polityki Użytkownik zostanie o tym powiadomiony poprzez wyświetlenie czytelnej informacji na Platformie lub poprzez wyświetlanie Użytkownikowi wiadomości w Koncie Klienta.
Korzystanie z usług Administratora na Platformie oznacza akceptację zaktualizowanej wersji Polityki.
Użytkownik, który nie akceptuje warunków świadczenia usług na Platformie po wejściu w życie nowszej wersji Polityki, może zaprzestać korzystania z usług Platformy.