Wybieraj, porównuj i zamawiaj online w najlepszych cateringach dietetycznych w Polsce

Jak wybrać najlepszy catering dietetyczny?

Usługi cateringu dietetycznego zdają się być prawdziwym wybawieniem dla wielu z nas. Są dobrym rozwiązaniem nie tylko dla osób, które pragną żywić się w sposób racjonalny i zbilansowany. Diety pudełkowe

Trening w domu – jak ćwiczyć regularnie? Sposoby na domową dyscyplinę i motywację.

Czas, w którym zamknięte są siłownie, centra sportowe, baseny i inne miejsca, w których wykonywaliśmy regularną aktywność fizyczną, samodzielne wykonywanie treningu w domu może okazać się trudnym zadaniem. Przede wszystkim

Pyszne sałatki ze zbożowym dodatkiem – przepisy

Czy pyszne sałatki mogą być sycące? Postanowiliśmy przekonać Was do warzywnych posiłków i udowodnić, że nie zawsze ich spożycie kończy się szybkim uczuciem głodu. W naszych propozycjach poza niskokalorycznymi warzywami

Jak dbać o odporność w czasie pandemii koronawirusa?

W aktualnej sytuacji troska o zdrowie i wysoką odporność jest priorytetem każdego z nas. Długie kolejki do apteki wskazują na to, że staramy się chronić przed możliwym zakażeniem wieloma metodami.

System dla cateringu dietetycznego – jak wybrać?

Program dla cateringu dietetycznego – dlaczego warto? Prowadzenie cateringu dietetycznego pozornie może wydawać się bardzo prostym biznesem. Ot – zrobić zakupy, ugotować, spakować i dowieźć klientowi. Jednak kiedy kończy się

Pomysł na drugie śniadanie – z czego powinno się składać?

W szkole, w pracy, w domu, czy na wakacjach – regularne posiłki są ważne bez względu na to gdzie spędzamy czas. Jeśli zastawiacie się nad tym jaki pomysł na drugie

Czy koronawirus rozprzestrzenia się przez jedzenie? Bezpieczeństwo żywności z cateringów dietetycznych w czasie pandemii.

Wiele osób ze względu na pandemię wywołaną koronawirusem będzie przez kolejne dni przebywało w domach. W trosce o bezpieczeństwo zdecydowanie się na pracę zdalną lub na dni wolne będzie dobrym

Dieta przy siedzącym trybie pracy – jak się odżywiać, gdy spędzamy 8 godzin w pozycji siedzącej?

Temu, że siedzący tryb życia ma negatywny wpływ na nasze zdrowie i samopoczucie trudno byłoby zaprzeczyć. Jest on jednym z najbardziej rozpowszechnionych na świecie czynników ryzyka rozwoju nowotworów, chorób sercowo-naczyniowych

Dlaczego kobiety różnią się od mężczyzn… także w kwestii diety? Przyczyny zmiennego apetytu i innych damsko-męskich różnic

Zmienne nastroje, spadki i wzrosty apetytu, nagłe przypływy energii, ale też szybkie spadki samopoczucia – taką mieszankę zapewnia kobietom biologia. W przypadku mężczyzn poziom hormonów płciowych jest względnie stały przez

Pomysły na posiłki potreningowe – przepisy

Posiłki potreningowe powinny być dodatkowym wsparciem do naszych celów sportowych. Ich skład warunkuje nie tylko nasze samopoczucie po zakończeniu aktywności fizycznej, ale również szybkość regeneracji po wysiłku oraz efektywność w

Dieta łatwostrawna – dla kogo? Jak jej przestrzegać?

Przy niektórych stanach chorobowych, po operacjach i w trakcie leczenia zaburzeń funkcjonowania przewodu pokarmowego, zwykle zalecana jest nam dieta łatwostrawna (tzw. dieta lekkostrawna). Na to hasło szybko pojawia nam się

Jak ograniczyć słodycze i jak się do tego zmotywować? – cz. II

W poprzednim artykule omawialiśmy powody, dla których warto podjąć ten wysiłek i spróbować ograniczyć słodycze w swojej diecie oraz podpowiadaliśmy jak zmodyfikować niektóre sytuacje sprzyjające podjadaniu. W tym wpisie skupimy